...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ اسفند ۱۱, شنبه

S O S

این ترم درسی به عنوان طراحی اجزا یک دارم که نصف کتاب Shigley`s Mechanical Engineering Design درس داده میشه ، هرچی که توی اینترنت گشتم نتونستم فایل پی دی افش رو پیدا کنم ، ولی حل المسائلش بود ، خلاصه از دوستان خواهش میکنم اگه رفرنس یا جایی رو میشناسید که میشه کتاب دانلود کرد لطف کنید یه خبر هم به من بدید البته با سرچ کردن اسم این کتاب یه عالمه لینک ردیف میکنه حتی وقتی هم رفتم واسه دانلود همه چی کامل بود اما یه قول معروف سرپل خر بگیرون متوجه میشی که فایل کتاب به علل مختلف از جمله قانون کپی رایت موجود نیست ، یه نکته هم اینجاست که کتاب اورجینال 176.9 دلاره اما همون کتاب توی ایران به قیمت 22 هزار تومن چاپ شده ، همین 22 هزار تومن هم زیاده چون که ناشرش هیچ هزینه ای بابت نوشتن کتاب به نویسنده یا ناشر اصلی کتاب پرداخت نکرده و فقط پول چاپشه که خیلی گرونه
خلاصه هزار در دنیا و ده هزار در آخرت هدیه من به کمک کننده هست


Dear friend
I`m looking for Shigley`s Mechanical Engineering Design 8 edition
If you have or you know a link for download it tell me
Thanks