...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۵ اسفند ۲۳, چهارشنبه

هنوز ملت عرب یاد نگرفتن چطور باید ... کنن
اين بلاگر با من سر ناسازگاری نداشت که پيدا کرد انگار که از پست قبليم خوشش نيومده بود از بعد از اون اجازه آپ کردن بهم نمی داد خلاصه امشب قاطی کردم گفتم يا درستش ميکنم يا ... خوشبختانه درست شد. حرف واسه گفتم زياد دارم ولی چون پراکندست ميزارم تو پستای مجزا ميگم. چهارشنبه سوری هم تموم شد. من ترجيح دادم تو خونه پای فيلم بشينم تا برم ميدان جنگ. از امروز به طور رسمی دانشگاه رو تعطيل کردم يعنی اگه اينجا خودت دست به کار نشی موقع سال تحويل هم ميگن بياين دانشگاه ماشالله بروبچ دانشگاه هم که همگی مشتاق علم
پ.ن ۱ : از سارا خانم ممنونم که من رو به بازی وبلاگيش دعوت کرد در جواب بايد بگم که بزرگترين دروغ سال گذشته من واسه گرفتن نمره از استاد فيزيک بود که دروغی بهش گفتم که هنوز هم عذاب وجدان دارم. خدايا منو ببخش و بهترين جمله ای که شنيدم نميدونم شايد نشنيدم شايد هم زياد شنيدم و خاطرم نيست
پ ن ۲ : از کسانی که اين پست رو ميخونن دعوت به عمل مياد که تا قبل از سال نو بگن بزرگترين دورغ سالشون و بهترين جمله ای که شنيدند چی بود اگه خونديد و ننوشتيد الهی ... خلاصه مشلوغ ضمنه هستيد