...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۷ آبان ۲۴, جمعه

از همه جا

وقتی موبایلت بیفته توی توالت ، مدارکتو بهت نمیدن ، اماکن هم اجازه ی عروسی مختلط نمیده ، بلاگر هم لج میکنه
متاسفانه به مشکلی برخوردم که نمیدونم دلیلش چیه ؟!! نه از خونه و نه از توی هیچ کافی نتی نمیتونم بلاگر رو باز کنم ! تا با هر سختی که بود با برنامه ف.ی.ل تر ش. کن تونستم بازش کنم ، به همین دلیل یه چند تا پست که قصد نوشتنش رو داشتم به تاخیر افتاد که چکیده ای از همش رو توی این پست می بینید

موبایلم هفته ی گذشته "روم به دیوار" افتاد توی موال ، البته از نوع فرنگیش که قابلیت دست کردن و در آوردنش بود ، بعد از شستن و ضدافونیش کردن دیگه روشن نشد تا اینکه بعد از یه روز با سشوار خشکش کردم و خوشبختانه درست شد اما مموریشو نمیخوند ، وقتی تعمیرکار بازش کرد که درستش کنه دیدم همه آی سی هاش شوره زده !

امروز رفتم یه دست کت و شلوار گرفتم ، من معمولاً با کت و شلوار میونه خوبی ندارم، قصد نداشتم به این زودی برای مراسم عروسی خواهرم برم خرید ، تا اینکه همینطوری رفتم یه چرخی بزنم ببینم چی تو بازار هست ، تا چشم به یه دست کت و شلوار ایتالیایی خورد که فیکس روی تنم نشست، مخصوصاً که با پاپیون و پیرهن یقه فراک (اگه درست بگم) ست ش کردم، اینجا که خیلی بگیر بگیره ، دیگه اجازه عروسی مختلط نمیدن ، همینطور که اجازه ی ارکستر هم لغو شده و دیگه در هیچ مراسمی اجازه ی موسیقی زنده داده نمیشه ، من ب شخصه با این موضوع نمیتوم کنار بیام، به خیلی دلایل ، اما ما کار خودمونو میکنیم.

توی هفته ی قبل خیلی برای مدارکم سگ دو زدم ، هنوز خیلی کار دارم واسه تکمیل مدارکم ، باز هفته ی دیگه میرم دانشگاه ِ دوره ی کاردانیم تا ببینم چکار میشه کرد ، آخر به این نتیجه رسیدم که خودم پذیرش بگیرم خیلی بهتر از این هست که به این شرکتا بسپارم