...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ خرداد ۲, چهارشنبه

آخه چرا !!؟

الان ساعت 9 شب چهارشنبه ست توی پست قبلیم گفته بودم ببخشید که وقت کامنت گذاشتن ندارم ولی وبلاگاتونو می خونم,حالا اومدم بگم دیگه وبلاگاتونم نمی تونم بخونم, چرا ؟ چرا نداره یکی از استاد های محترم دانشگاه امروز از دنده چپ پا شده بود اومد تاریخ امتحانشو دقیقاُدر روز و ساعت یه امتحان دیگه گذاشت یعنی شد 7 واحد در یک روز , اونم از نوع سخترین امتحانای رشته ی دشمن کش مکانیک , دیگه تا یه مدت از نوشته های پرفیض حاج عبدالکاپیتان بدون هواپیما بی بهره خواهید بود دقیقاَ ساعت 9 شب روز چهارشنبه بتاریخ شانزدهم خرداد ماه یعنی چهارده روز دیگه بر میگردم , امیدوارم که از جبهه های حق علیه باطل این دو امتحان ِ دانشجو کش به سلامت برگردم , از اونجایی هم که من آدم بی جنبه ای هستم و اگه اینترنت یا اصلاُ کامپیوتر ور دستم باشه نمی تونم راحت بشینم این بس زبون رو هم به مدت همون 14 روز سربنیست (سرونیست) میکنم تا دیگه بهونه ای نداشته باشم. در راستای این اقدام قافلگیرانه موبایل و تلفن همراه هم هر کدام به طور جداگانه ای به دیار باقی خواهند پیوست , التماس دعا دارم