...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ خرداد ۳۰, چهارشنبه

بدون عنوان
یه سلام , به گرمی این روزا به دوستای گلم که خیلی ها شونو انگار از بچگی میشناسم ولی ندیدمشون , خدمتتون عرض کنم این روزا که روزای امتحانه خیلی خوش میگذره , یعنی تا حالا اینقدر صفا نکرده بودم , چطور !!؟ آخه همراه درس خوندن دسته جمعی تفریح هم میچسبه مخصوصاَ وقتی سه چهار تا آدم الکی خوش کنارت باشن که به ترک دیوار هم بخندن , تو این چند روز کارایی کردن که می دونم اگه بگم باورتون نمیشه همین دیشب داشتیم تا ساعت سه درس میخوندیم که یکی از همین آدمای ول غم گفت من خسته شدم پاشین بریم یه دوری بزنیم و بیایم , من هم بدم نیومد , خیلی حال میده توی شب توی خیابونای خلوت چرخ زدن , جالب اینجاست که همشون آدرس تمامی خوابگاههای دخترونه رو بلد بودن و یکی یکی بهشون سر می زدن , توی هر خوابگاه هم سه چهار تا دوست دختر داشتن که بهشون زنگ می زدن و اونا سرشونو از پنجره میکردن بیرون , منو میگید مرده بودم از خنده , آخه دوست دختراشون از خودشون خنده دار تر بودن بماند که چه کارایی نکردن , بنظرم اینجور آدما هیچ وقت پیر نمیشن , به این نتیجه رسیدم که اگه بداخلاق باشی با افراد بداخلاق میپری اگه شوخ باشی با افراد شوخ اگه ولخرج باشی با افراد ولخرج و ... ولی من مثل اینا اینجوری نیستم حالا چرا از من خوششون میاد, نمیدونم !!! خلاصه هرشب یه جایی تلپ هستم , جاتون خالی
پ.ن :یه مدته سیبیل گذاشتم اونم از نوع داش مشتی هاش , خودم که خیلی باهاش حال می کنم , اطرافیام هم میگن بهم میاد , ولی بجای اینکه قیافه ام خشن بشه برعکس یه جورایی سوسولی شده جالبه نه ؟