...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ شهریور ۳۰, جمعه

خصوصیات من

پنج تا انگشت دست مثل هم نمیشه, یعنی هر آدمی یه خصوصیاتی داره؛ مثلاُ چه چیزی باعث آرامشتون میشه ؟ صدای موتور یخچال که هر 10 دقیقه یکبار روشن و خاموش میشه باعث آرامش من میشه , حس میکنم زندگی در جریانه ؛ چه چیزی باعث امید به زندگیتون میشه ؟ من با شنیدن و دیدن صدای هواپیما که از بالای سرم میگذره درصد امید به زندگیم میزنه بالای هزار ؛ چه چیزی باعث شادیتون میشه ؟ من با دیدن روز آفتابی با هوای تمیز و آسمون آبی حس میکنم که خیلی خوشحالم؛ چه چه چیزی حس رمانتیک بهتون میده ؟ من با صدای بارون که به پنجره ی اتاقم میخوره و نشستن و کِز کردن کنار بخاری حس رمانتیکم گل میکنه ؛ چه چیزی باعث اون حسی میشه که نمی دونید چیه ؟ من موقع مهاجرت و خداحافظی توی فرودگاه یه چیزی توی دلم میشه که نمیدونم چیه ؛ چه چیزی باعث عصبی شدنتون میشه ؟ من وقتی که یه آدم خاله زنک رو در حال غیبت میبینم ؛ راستی این روزا چقدر بعضی از مردا خاله زنک شدن ؛ بعضی از زن ها هم مرد