...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۸ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

خرید آنلاین بلیت هواپیما







یکی از مشکل ما ایرانی ها نداشتن کارت اعتباری بین المللی هست ، مثل Visa card, Master card ، که بشه باهاشون خرید اینترنتی کرد و هم توی وقت و هم هزینه صرفه جویی کرد ، بلیت هواپیمایی که باید تهیه کنم به صورت آنلاین هست و با پر کردن یه فرم ساده میشه بلیت رو خریداری کرد ، دقیقا همن کاری که آژانس هواپیمایی ها میکنند و چندین درصد سود روش میکشن و از مسافر میگیرن ، خلاصه ماجرا، من خواستم خودم بصورت آنلاین یه بلیت واسه هند از سایت ایرعربیا بگیرم اما من که Cradit card ندارم !!! یه دایی دارم که انگلیس زندگی میکرده و الان مدتیه اومده ایران ، قرار بود همین چند روز گذشته بره انگلیس ، الان که هرچی موبایلبش رو میگیرم خاموشه ، اگه اشتباه نکنم رفته ، دیگه مجبورم برم یکی از همین آژانس ها ...

پاورقی : هنوز مدرک دانشگاهم از سازمان مرکزی نیومده ، میترسم آماده نشه و مجبور بشم برم، اون موقع باید به یه نفر وکالات بدم بره مدرکم رو بگیره ببره تهران تایید وزارت علوم و ریز نمراتم رو هم بگیره باز ببره تهران تایید سازمان مرکزی و بده ترجمه و واسم بفرسته ، که خودش یه پروسه سنگین و سختیه ، من نمیدونم چرا اینقدر باید برای یه کار ساده دوندگی کنی ؟ بخدا دنیا داره به سمت مکانیزه و کامپیوتری شدن و حذف کاغذ بازی پیش میره ، ما هنوز 100 سال عقبیم