...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

سالروز اسباب کشی !!!



سه سال پیش همچین روزی از پرشین بلاگ به خاطر مشکلات فراوانی که داشت به بلاگر اسباب کشی کردم و شروعی جدید برای بلاگم به راه انداختم ، اما مدتیه که پرشین بلاگ، وبلاگ قبلی که کلی آرشیو دوس داشتی و خاطره های بیاد موندنی داشتم رو برداشته ، متاسفانه پسوردمم یادم رفته ، ماشالله اینقدر توی سایتهای مختلف عضو هستم که هرکدومشون هم یه پسورد دارن و یه عقل انیشتینی میخواد تا همه رو حفظ باشم.
سال 2009 بلاگی، سال متفاوتی بود با 95 تا پست ، توی این سال گاهی فعال شدم و تند تند نوشتم ، گاهی بی حوصله و تنبل، مهمترین قسمت زندگی بلاگیم اضافه شدن یه لیبل جدید به نوشته هام بود به نام هندوستان که به سرعت خودشو به اول لیست لیبل هام رسوند ، امیدوارم سال 2010 هم مثل سال گذشته یه لیبل دیگه اضافه کنم که اونم خودش رو به ردیف اول برسونه.

پ.ن : یه پست کاملا غرغرانه دارم که بعدا مینویسم.