...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ شهریور ۲, جمعه

بی وفا بعد از عروسی

نمیدونم بگم دیشب بگم امشب, آخه الان ساعت از چهار سحرگاهه گذشته و چند ساعت پیش عروسی بودم ولی با این تفاوت که عروسی قرو قاتی بود, نمیدونم, نه جنایتی رخ داد نه چیزی اون وسط رد و بدل شد نه کسی ناراحت شد نه فشاری به کسی اومد و ... هر خانواده ای سر یه میز نشسته بودند و روی پیست دنس هم هرکسی که علاقه داشت خوشحالی خودشو ابراز میکرد , حالا چرا اسرار به جدا کردن آقایون از خانمها در عروسی ها هست الله و اعلم , همه هم راضی بودند و آخر شب با لبی خندون و با انرژی به خونه هاشون برگشتند این انرژی به حدی زیاد بود که من خوابم نمی برد و نشستم فیلم بی وفا (ساخته ایران) رو نگاه کردم در نقد این فیلم باید عرض کنم بنظرتون فیلمای ایرانی چطورین ؟ همشون توی یه سبک ولی ارزش یه بار دیدن رو دارند الان هم دارم این آهنگ محسن نامجو رو گوش میدم که بنظر چندین تن از دوستان اهل فضل صدامون توی یه مایه هست خوب این بود سرگذشت من حالا نوبت شماست راستی فردا شب یادتون نره اگه در جریان نیستید پی نوشت پست قبلی رو بخونید یه سوال هم داشتم این لینکای من دچار مشکل شدند یعنی لینکای جدیدی رو که اضافه میکنم اگه با فنت قارسی بنویسم به صورت اجق و وجق نشون داده میشه نمونه اش رو هم میتونید ببینید اگه کسی میدونه چرا یه توضیح بده که توی این روزای قبل از ماه رمضان صواب داره بخدا