...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ دی ۱۷, دوشنبه

سیبیل یا پاسپورت

داریم روزای سرد زمستون امسال رو میگذرونیم درست مثل سالهای گذشته بی رنگ و بی حال , دیروز رفتم آموزش دانشگاه واسه گرفتن نامه برای نظام وظیفه که اگه بشه پاسپورت بگیرم , حراست ورودی ٍ دانشگاه جلومو گرفت گفت کارت دانشجویی , بعد گفت شما ظاهرت مناسب نیست !!! گفتم ظاهرم چشه ؟ گفت این سیبیل ٍت مشکل داره ! گفتم همه نوع گیر دادن رو دیده بودم ولی این مدلیش رو ندیده بودم , آخه یه چند روزه واسه تنوع سی بیل گذاشتم اونم از نوع اَمریکن استایل , خلاصه مجوز ورود به دانشگاه رو گرفتم , توی صحبتهایی که باهاش داشتم گفت این دستوریه که از بالا اومده , مثل اینکه طرح ا.رتقاء ا.منیت ا.جتما.یی این دفعه داره از دانشگاه ها شروع میشه !!! خودم توش موندم که آخه دانشجو مگه مخل ا.منیت. ا.جتما.ئیه که می خوان کنترلش کنن ؟ بگذریم رفتم پیش مسئول نظ.ام و.ظیفه دانشگاه که گفت کجا میخوای بری ؟ از اونجایی که قبلاً بچه ها این مراحل رو طی کرده بودن میدونستم که باید بگم میخوام برم زیارت کربلا یا سوریه , منم گفتم, اما اون آقا گفت باید ثابت کنی یعنی بری یه نامه از یه دفتر زیارتی بیاری, البته اولش گفت اگه نری که بهتره ؟ گفتم چرا ؟ گفت آخه طول عید خونه مجردی داری برو حال کن , خندیدم گفتم من تمام طول سال خونه مجردی دارم ولی اصلاً حالی توش وجود نداره , خلاصه به هیچ صراطی مستقیم نشد که نامه رو بهم بده, حالا هم باید دنبال نامه باشم که ببرم دانشگاه , اگه کارام جور شه واسه عید یه سفر با خانواده میریم دبی