...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ بهمن ۲, سه‌شنبه

علم بهتره یا

یادمه قدیما دوران مدرسه که پیش بابا و مامان زندگی میکردم و مجبور بودم جلو اونا درس بخونم برای فرار از درس خوندن متوسل به توالت یا یخچال میشدم , مثلاَُ پانزده دقیقه درس میخوندم بیست تا سی دقیقه میرفتم سرمو توی یخچال میکردم و میرفتم دستشویی , حالا این روزا برای فرار از درس خوندن کانکت میکنم اینترنت و به عنوان استراحت بعد از پانزده دقیقه درس خوندن وبگردی میکنم, تا اینکه امروز بعد از ظهر خواستم کانکت کنم دیدم اکانتم تمام شده و فقط شبانه مونده :دی برای اینکه به استراحت بپردازم باز متوسل به روش قدیمی شدم , خوبی که داره اینه که میتونی اونجا راحت برای درس خوندن برنامه ریزی کنی , خیلی لذت بخشه توی ذهنت همه درسا رو مرور شده در نظر بگیری. یه مدته که ساعت خواب و بیداری من جابجا شده و به وقت استکبار جهانی زندگی میکنم , یه چند بار سعی کردم عوضش کنم اما نشد که نشد , بیخیال شدم و به همین منوال ادامه میدم. عادت دارم موقع درس خوندن هم به موسیقی گوش بدم اونم از نوع آروم و خارجیش , به همین خاطر یه سلکشن موسیقی از استکبار جهانی دارم که مال دهه 70 و 80 و مقداری نود میلادیه , کولاکیه , از گروه آبا بگیر تا التون جان و بانی تیلور و جورج مایکل و انیگما و حاج خانم ویتنی هیستون , مطلب بعدی اینه که به قول یکی از بچه های بلاگر رفتم خاک بازی و دست کثیف به چشمم زدم گل مژه زدم , بعد برای درمانش یه قطره چشم پیدا کردم انداختم , یکی از چشمام خوب شد اون یکی دیگه درد نمیکنه ولی هنوز گل مژه ِ سر جاشه !!! در آخر این عکس رو از قسمت پر استفاده اتاقم واستون گذاشتم که هم ورزش میکنم راستی به خاطر فشردگی بی حد ِ امتحاناتم دیگه باشگاه نمیرم و توی خونه ورزش میکنم , اینترنت و تلویزیون و فیلم و خواب و رختکن و درس البته در صورت داشتن وقت اضافه
پ.ن: بلاگر هم به سیستم فارسی مجهز شد ، این یعنی ویرایش و راست نویس وبلاگم به فارسی تغییر یافت