...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ دی ۲۰, پنجشنبه

یک سال دیگر

یک سال از اسباب کشی من از پرشین بلاگ به بلاگر گذشت , از این خونه جدیدم بیشتر راضی بودم , در طی این یک سال یکصد پست نوشتم , که بیشترشون غر زدن های من بود , از همون اوایلی که با سیستمی به نام وبلاگ آشنا شدم خیلی ها اومدن و خیلی ها رفتند , خیلی ها یه مدت ننوشتند و خیلی ها وبلاگشون رو عوض کردند , خیلی ها اتفاقات زیاد و خوب و بد توی زندگیشون پیش اومد و خیلی تجربه ها یاد گرفتم , به خودم میگم ممکنه یه روز تو هم از نوشتن دست بکشی ؟! اما تا روزی که به هدفم برسم خواهم نوشت , و روز شماری خواهم کرد , در آخر از تمامی دوستانی که منو توی این مدت تنها نذاشتن تشکر میکنم , بعضی وقتا مشکلات و فشارای زندگی خیلی آزارم میداد که با نوشتن و کامنت ها و ایمیل های شما تسکین قلب میگرفتم , آرزوی بهترین ها رو براتون دارم