...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۷ اسفند ۱۶, جمعه

یه مشت بلاگر خاله زنک

چقدر از این وبلاگ نویسای خاله زنک بدم میاد ! دخترش به یک نوع و پسرش هم به یک نوع .
.
در مورد دختر ها ی بلاگر :
تازه با یه وبلاگ که نویسنده اش دختره آشنا شده ، البته آشنا که چه عرض کنم ، برای بار دومه که نوشته هاشو میخونه ، زود شروع میکنه به کامنت نوشتن ، که : وای صغرا جونم ، خوبی گلم، الهی فدات بشم ، چقدر دلم واست تنگ شده ، خیلی دوست دارم و ... اینقدر قربون صدقش میره که حتی توی روابط زناشویی هم اینطور نیست ، ماشالله کم هم که نیست کافیه یه سر به کامنت دونیه یه دختر وبلاگ نویس بزنید.
.
در مورد پسرهای بلاگر :
طرف همینطور روی لینک های دوستان یه وبلاگ که نمیشناسه کلیک میکنه، همه که باز شدن ، بدون اینکه یه کلمه بخونه یه متن کلیشه ای مینویسه که ، چقدر نوشته های زیبایی داری ، عجب قلم شیوایی داری ، خیلی از وبلاگت خوشم اومد ، یه سر هم به من بزن ، منتظرتم ... ازش کپی میگیره و توی همه ی کامنتها پیست میکنه .
.
مدتها بود که به اینجور موارد بر میخوردم و حرصم میگرفت ، اما چی شد که اینها رو اینجا نوشتم ، دیشب داشتم برای یکی از دوستان کامنت میزاشتم که چشمم افتاد به یکی از این کامنتها ، گفتم بزار یه سر به این وبلاگ بزنم ببینم چی مینویسه ، دیدم طرف چه چند تا شعر در پیت با یه سری عکس گل و شمع گذاشته ، بعد میگه یه سری هم به من بزنید...
.
پ.ن : به کسی بر نخوره ، همه که اینجوری نیستن .
پ.ن : دیگه اگه از نوشته های یه بلاگر خوشت بیاد نمیدنی چی واسش بنویسی .