...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۸ بهمن ۱۸, یکشنبه

ماجرای اخراج یه دختر و پسر ایرانی


امتحان پشت امتحان ، اونم از نوع دری وری ش ، یه درس داریم به نام قانون تجارت (توی همون مایه های دروس عمومی خودمون) که به هیچ دردی هم نمی خوره فقط دامنه لغت زبان انگلیسیت رو بالا میبره و تند نویسیتو تقویت میکنه و از همه مهمتر یاد میگیری که چطور توی 3 ساعت چهل صفحه رو پر کنی ، فعلا در حال حفظ کردن تیتراش هستم که بعد سر جلسه بتونم تیترارو بنویسم و برای توضیحشون از خودم قانون بسازم ، شایدم اگه قانون کم آوردم از همین چرت و پرتایی که توی وبلاگم مینویسم انتقال بدم رو برگه ی امتحان.
این ترم به خاطر تبحر بالای همکلاسی های ایرانیمون توی تقلب کردن، دوتا از بچه ها دو ترم معلق شدن، جالب اینجاست که یکی از گل پسرا به جای یه دختر خانم گل تر از خودش، میره سر جلسه ، جالبتر اینه که، کی زیرابشون رو زده؟ یکی دیگه از دانشجوهای گل ایرانی ، که ماشالله بزنم به تخته توی هیچی کم نمیارن ، از هرگونه تخلف و کلاه برداری بگید تا زیرآب زدن و آخر مرام نامردی ، خلاصه دانشگاه ما مثل اینکه متوجه شده باید حواسش به این دانشجوهای ایرانی باشه از این رو تمهیدات نظامی وحشتناکی رو تدارک دیده و با کل قوا میخوان یه حال اساسی از دوستان ایرانی محصل بگیرن ، خلاصه این دو هفته که بگذره پرونده این ترم تموم میشه.
پ.ن : از سال دیگه تصویب شده که برای پذیرش ایرانی ها دقت بیشتری بشه و با مدارک جی مت و ایلتس و ریزنمرات بالا و ... پذیرش بدن