...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ خرداد ۱, سه‌شنبه

این روزا
نامه اعمال یا همون نامه مشروطیم هفته ی پیش اومد در خونه , دقیقاَ زمانی که من فکرشو نمی کردم , همون لحظه پسر عمه م داشت میومد داخل خونه که پست چی, نامه رو بهش داده بود اونم دیده بود به نام پدرمه صاف گذاشت کف دست بابام , من تا دیدم آرم دانشگاه آزاد روشه سریع در یه حرکت انتهاری نامه رو از دست بابام کش رفتم تا بابا اومد به خودش بجنبه من هفت فرسخی ش بودم , خلاصه یه جوریایی سَمبلش کردم ، نکته اول اینجاست که من آدرس خونه رو توی دانشگاه عوض کرده بودم ولی ... دوم اینکه پسر عمه م هم دانشگاه آزاد درس میخونه که این باز دو حالت داره یا فهمیده بود که نامه مشروطیمه خواسته بود حالمو بگیره داده بودش به بابام یا اینکه از هفت دولت آزاده, ولی دانشگاه نامردی نکرده بود توش نوشته بود که اگه باز مشروط بشه اخراجش میکنیم تازه یه کارنامه هم ضمیمه ش کرده بود

دیروز ظهر خواب بودم که تلفن زنگ خورد , عابد پشت خط بود , گفت کاپیتان مقاومت مصالح بلدی گفتم از خواب بیدارم کردی ببینی سطح علمی م چطوره ؟ گفت نه امتحان دارم هیچی نخوندم بیا جای من امتحان بده , طبق معمول مرام در رفاقت رفتم و امتحان دادم جالب اینجاست بدونید که به بچه های آخر سالن امتحانات هم به صورت تمام و کمال تغلب رسوندم

اینترنت مجانی (دزدی) لذتی داره, اونم از نوع نامحدود , ولی متاسفانه وقت استفاده کردنشو ندارم

میشه گفت 40 % از دوستان وبلاگیم رو فیل تر کردن تازه این سایت فیل تر شکن رو هم فیل تر کردن , یه نرم افزار دور زدن هم داشتم که اون هم این روزا راه نمیده , نتیجه اینکه اگه اینجوری پیش بره پس فردا گوگل و یاهو هم فیل تر میشن

این جریان بنزین آخر چی شد ؟

راستی ببخشید اگه کامنت نمی زارم ولی همه وبلاگاتونو ریز به ریز میخونم یعنی واقعاً وقت نمی کنم که کامنت بزارم ولی فصل امتحانات که گذشت جبران میکنم