...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ شهریور ۹, جمعه

grade 10.00

salam
I was unable to read your e-mail because the fonts are not correct.
Your grade is 10.00
pleas tell to your frinds to send me an E-mail.
with regards Dr.-----


این ایمیلی بود که از طرف استادم همین الان گرفتم واینقدر خوشحال شدم که با 10 پاس شدم ، نمیدونید که چقدر بهم چسبید ، آخه میدونید این استاد ما فقط به جواب آخر نمره میده یعنی اگه جواب آخر رو درست نوشته بودی نمره ی کامل میگیری در غیر این صورت هیچ نمره ای نمیگیری راستش دیروز یه ایمیل فارسی مفصل واسش نوشته بودم که شاید دلش رحم بیاد ولی مثل اینکه نتونسته فونت فارسی رو بخونه
پ.ن: سه شنبه شب عروسی یکی از بجه های دانشگاه بودم ، کولاکی بود یه چیزی از قروقاتی اونطرف تر، فردا شب هم عروسی هستم که احتمالاً نمیرم آخه جداگانست و پس فردا امتحان دارم ، این تابستان هفته ای دو تا عروسی بودم ، یکی درمیون جدا و مختلط