...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ مهر ۲۵, چهارشنبه

سازمانی به نام صدا و سیما

در ادامه سری بازی های وبلاگی؛ از طرف دوست خوبم جوزف به بازی دعوت شدم که بنظرم نمیتونه بازی باشه بلکه نوعی اعتراض به سیاستهای اتخاذی صدا و سیما هستش که عنوانش هم سخترین مجازات برای صدا و سیمایی ها، هستش، برای آشنایی با قوانینش میتونید اینجا رو مطالعه کنید ولی من نمیتونم طبق قوانین بنویسم آخه یه مقدار عمق مطلب رو چیپ و بچگانه میکنه ؛ امیدوارم با مشاهده ی این گونه نوشته ها توسط مسئولین صدا و سیما ؛ ترتیب اثری در جهت بهبود امر داده بشه
من صدا و سیما رو تحریم میکنم به دلیل سانسور های بی حد و مرزش در مسابقات ورزشی که به صورت زنده پحش میشه من صدا و سیما رو تحریم میکنم به دلیل پخش فیلم ها و سریال های یک بعدی که همیشه آدمهای پولدار افراد بدی هستند ، پلیس ها آدمهای خوبی هستند ، حق با قشر مستضعف جامعست ، در آخر هم همه چیز به خوبی و خوشی تمام میشه من صدا و سیما رو تحریم میکنم به دلیل پخش نکردن موسیقی عام پسند و نیز ادوات موسیقی ، این مورد موجب برانگیخته شدن تنفرم نیر شده من صدا و سیما رو تحریم میکنم به دلیل صرف کردن هزینه برای ساخت برنامه های بی معنی طنزگونه و به مسخره گرفتن قشر خاصی از مردم اعم از هموطنهای روستایی و دارای لهجه و فرهنگ زندگی متفاوت من صدا و سیما رو تحریم میکنم به دلیل پخش اخبار جهت دار که 80 درصد شامل جنگ و خونریزی و مرگه
تحریم من شامل این میشه که شاید در هفته فقط یک ساعت به تماشای برنامه های تلویزیون اختصاص میدم و هیچ گونه میل و رغبتی به دنبال کردن برنامه خاصی ندارم خوشحال میشم نظر شما رو هم بدونم و به همین دلیل طبق رسوم از : جناب آقای بهروز مدرسی ؛ همینطور نویسنده وبلاگهای : مهندس جوان ؛ گل بانو ؛ دیوانه ها در ادارات ؛ جامپر و دیگر دوستان که به علت محدودیت در انتخاب، نامشون ذکر نشده