...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ آبان ۱۷, پنجشنبه

خرید موبایل با کمک شما

حدود شش ماه پیش که ام پی تری پلیرم به صرقت رفت دیگه دست و دلم به خریدن یکی دیگش نرفت ولی این روزا شدیداً به خاطر لیسنینگ زبان به یدونه پیشرفتش احتیاج دارم ، تا اینکه هفته ی پیش رفتم که یکیشو بخرم اونچیزی که میخواستم حدودای هفتاد هزار تومن بود ، توی همون هین و بین به یکی دوتا موبایل فروشی هم سر زدم باورم نمیشد اینقدر گوشی ها ارزون باشن ، آخر به این نتیجه رسیدم یکم دیگه پول بزارم روی پولام و یه گوشی سری والکمن سونی اریکسون بخرم ، ولی توش موندم که کدوم مدلش رو بخرم هرکدومش یه مزیتی داره یه عیبی ، مثلاً نمیدونم دوربین موبایل به کارم میاد یا نه ! ولی بنظرم بخاطر وبلاگ باشه بد نیست ، اینه که از شما میخوام کمکم کنید
این مشخصات دبلیو 950
دوربین نداره / چهار گیگ حافظه داخلی داره / یه والکمن تمام عیاره / فینگر تاچه / قیمتش 220.000

این هم مشخصات دبلیو 810

دوربین داره / تا یه گیگ حافظه ساپورت میکنه / والکمن هم هست / قیمتش 195.000

پ.ن: نگید کاپیتان این مدلها دیگه مد روز نیست ، راستش من بقول بازاری ها موبایل باز نیستم تا حدی که حتی از سیستم بلوتوث هم بدم میاد و اصلاً تمایلی به داشتن جدیدترین موبایل روز دنیا ندارم با یه 3310 هم کارم راه میفته

پ.ن : روز به روز قیمتشون هم داره پایین میاد از اول هفته تا امروز پانزده هزار تومن ارزون تر شدند شما بگید چیکار کنم !!؟