...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۶ اسفند ۲۴, جمعه

ترانه بازی

به نظر من کار کردن با درس خوندن بصورت همزمان کار خيلي سختيه, تازه ميفهمم چرا بعضي از دوستاي وبلاگي که شاغلن و درس هم ميخونن هر از چند وقت يه بار آپ ميکنن , بگذريم حدود دو هفتهي پيش به بازي دعوت شدم که تا امروز وقت نکردم انجامش بدم اول از دعوت کننده ها که صادق خان جم و کورال جان باشن عذرخواهي ميکنم دوم اسم آهنگ يا ترانه سراي بعضي ازاونا رو نميدونستم اگه شما ميدونيد بگيد که اضافه کنم, سوم از ميون صدها آهنگ مورد علاقه من که باهاشون زندگي ميکنم اين هفت تا رو به صورت رندم درآوردم, چهارم از خانم معلم ساني که توي سال تحصيلي گذشته غلط هاي املايي من رو گرفت عذرخواهيم ميکنم من درست بشو نيستم، اما ميريم سر اصل مطلب يعني بازي ترانه ها:
1- معين
همه رفتند کسي دورو برم نيست چنين بي کس شدن در باورم نيست, اگر اين آخراي عاقبت بود که جز افسوس هوايي در سرم نيست
2- معين / طلوع
پس از آن غروب رفتن اولين طلوع من باش من رسيدم رو به آخر تو بيا شروع من باش
3- ابي / عطرتو
همين امشب فقط امشب فقط هم بغض من باش همين امشب فقط فقل اين زندون تن باش
4- ابي و گوگوش
کمکم کن کمکم کن نزار اينجا بمونم تا بپوسم کمکم کن کمکم کن نزار اينجا لب مرگو ببوسم
5- فرهاد / سقف
تو فکر يه سقفم يه سقف بي روزن يه سقف پا برجا محکم تر از آهن
6- احسان خواجه اميري / سلام آخر
سلام اي غروب غريبانه ي دل, سلام اي طلوع سحرگاه رفتن, سلام اي غم لحظه هاي جدايي , خدا حافظ اي شعر شبهاي روشن
7Guns`N Roses / Don`t cry
Talk to me softlyThere is something in your eyesDon't hang your head in sorrowAnd please don't cryI know how you feel inside I'veI've been there beforeSomethin is changin' inside youAnd don't you know

به سرم يادگار بايد چند نفر رو دعوت کنم ، از نويسنده هاي وبلاگ مي ، ديوانه ها در ادارات ، من و بابام ، از دل تا قلم ، روزهاي توت فرنگي، بادبانهای برافراشته و جامپر دعوت ميکنم که سايشون رو بر سر اين وبلاگ مستدام بدارند، البته دوستای دیگه هم بودند که به علت محدودیت در دعوت کردن نتونستم اسمشونو بیارم ، در صورت تمایل خوشحال میشم که بنویسید