...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۸ خرداد ۸, جمعه

سربازی دارم میام

شنبه صبح اول وقت رفتم بلیط هواپیما گرفتم و دیگه تمام مراحل سفر رو به پایان رسوندم ، تا اینکه شب اخبار اعلام کرد قانون معافیت چهار فرزندی تصویب شده ، من هم طبق این قانون معاف میشم و دیگه احتیاجی به وثیقه 16.5 میلیونی نبوده ، اما چرا حالا ؟ حالا که تمام کارای سخت و طاغت فرسای گرفتن معافی تحصیلی و پاسپورت رو انجام دادم ؟حالا که بلیط گرفتم ؟ به هر حال گفتم توی این چند روز باقی مونده برم دنبال کارهای معافی و تا اونجایی که میشه خودم انجام بدم ، اما بعد از یک هفته دوندگی و برو بیای نظام وظیفه ، باز به جای اول برگشتم ، خیلی بی خود دوندگی داره و اینجور که پیداست حداقل باید یک ماه هر روز دنبال کارا برم ، چندین ساعت توی آفتاب گرم توی صف بودم اما باز مسئولش منو یه جای دیگه میفرستاد ، البته یه مشکل کوچیک توی پرونده معافی منه که این باعث میشه کار من چهار برابر بشه تا شاید معاف بشم ، در هر صورت آخرین روزای قبل از سفر رو دارم میگذرونم با هزار تا کار نکرده ، مشکل ترین قسمتش خداحافظی هست که به هرکی میگم شاید دیگه نتونم ببینمتون میگن نه ! حتما باز میبینمت !!!
پ.ن : ببخشید چند روزه نتونستم بهتون سر بزنم ، ایشالله میفته برای اونر آب ، پست بعدی خداحافظیه... فعلا