...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۸ آبان ۲۷, چهارشنبه

کنجکاوی خارجی ها در مورد ایران

دیروز یک هفته ی سنگین امتحانا هم تموم شد ، امتحانا رو خیلی خوب دادم ، تا ببینم نتیجه ها چی از آب در میان ، اما الحق و انصاف اینجا قابل مقایسه با دانشگاه های ایران نیست ، خیلی حجم درسا بالاست و منابع هم زیاد و کل ترم رو باید مطالعه کنی ، البته اینم بگم دانشگاه با دانشگاه هم خیلی فرق داره ، دیشب با بچه های هم خونه ایم نشسته بودم داشتم کانال های تلوزیون رو با بی حوصلگی عوض میکرم که یهو یه تصویر آشنا دیدم ، ایران بود ، اول فکر کردم که یه اخباری چیزی هست، اما دیدم نه فیلمه ، فیلم ایرانی ، کلی ذوق کرده بودم ، خلاصه بچه ها با دوتا مهمون که داشتیم نشستن ببینن که ایران چه شکلیه و فیلمای ایرانی چطورن ، خیلی وقته که ازم خواسته بودم یه فیلم ایرانی بهشون نشون بدم ، از اونجایی که فیلم ایرانی زیرنویس دار و البته با موضوعی که اینها خوششون بیاد پیدا نکرده بودم به کل بیخیال شدم ، فیلم دیشت یه جورایی از این فیلم جشنواره ای ها بود ، من که هنوز ندیده بودم ، The son of Sparrow اگه اشتباه نکنم، بعداز فیلم هرکدومشون تصورشون و ایران گفتن ، منم خواستم یه چند تا عکس از ایران از نت بهشون نشون بدم که وقتی سرچ کردم iran عکسایی اومد که ترجیح دادن نشون ندم...