...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

هدف ، سفر به ایران و باز حرف از سربازی


چند روز دیگه خانواده برمیگردن ، چون منم تا چند مدت دیگه برای تعطیلات تابستانی میرم ایران دلم نگرفته ، اگر اینجور نبود خیلی سخت میگذشت، تو این مدت نرسیدم درست و حسابی درس بخونم ، وجدان درد اونم اضافه شده ، چیز دیگه ای به میان ترما نمونده ، با یه برنامه ریزی فشرده امیدوارم که به همه چیز برسم ، به این نتیجه رسیدم که هدف توی زندگی خیلی مهمه ، داشتن هدف ، اون نقطه ی آخر و رسیدن بهش میتونه زندگی رو زیبا کنه ، اما متاسفانه اکثر ما ایرانی ها با حاشیه هایی که هم برای خودمون و هم از طرف اطراف برامون میسازن، عمل کردن به این برنامه ریزی رو سخت میکنه ، اگر کسی بتونه با این حاشیه ها بی توجه باشه میتونیم بهش بگیم که آدم موفقیه و بالغ شده ، وقتی آدمایی رو میبینم که بدون هیچ حرف و حدیثی به هدفشون فکر میکنن و براش تلاش میکنن که بهش برسن انرژی میگیرم و کلی لذت میبرم.
یه دانشجوی دیگه هم به هند پیوست ، حالا بماند که کیه ! اما یه پایگاه دیگه هم توی یه شهر دیگه ساخته شد، من که خیلی اینجا نمی مونم اما اون حالا حالاها اینجاست .
پ.ن : توی این سفر ایران باید برم دنبال کارای سربازیم ، امیدوارم نامیدم نکنن یه چند تا سفر باید برم که یکیش مرز سراوانه، اگر کارشکنی جایی نباشه با کارت معافیت برمیگردم
پ.ن : بهترین سیزده بدر عمرم رو امسال بدر کردم ، خیلی خیلی خوش گذشت.