...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

اینقدر محبت نکن که باعث ناسپاسی بشه


هرکس خصوصیات و شخصیت و رفتار و منش خاص خودشو داره ، شخص به شخص متفاوته ، شاید دو نفر بتونن خیلی شبیه به هم باشن اما فکر میکنم همونجور که اثر انگشت منحصر به فرده ، رفتار و اخلاق هم همینطور ، روز به روز بیشتر به این نتیجه میرسم که یکی از خصوصیات من اینه که یه آدم کاملا اجتماعی از نوعی که حتی با کسایی که با حسادت یا تنگ نظری و شاید بدذاتی سعی در رنجاندن من دارن باز رابطه ی کاملا صمیمی برقرار کنم و سعی کنم که بهشون کمک کنم ، اگر کسی هم باعث رنجش من بشه باز این من هستم که توی رابطه پیش قدم میشم و نمیتونم ببینم کسی توی رابطه با من احساس ناراحتی کنه ، این شخصیت باعث شده خیلی ها منو دوست داشته باشن ، اما خیلی جاها به ضررم تموم شده و میشه ، نکته اینجاست که به هیچ وجه نمیتونم خودمو تغییر بدم ، دیگه هم تلاشی برای تغییر دادن خودم نمیکنم ، چون نمیشه ، این خصلت منه ، پس من یه قاضی نمیتونم بشم ، یه مدیر منابع انسانی هم نمیتونم بشم چون شخصیتی میخواد که گاهی اوقات باید خیلی آدما رو در نظر نگیری ، حتی بی تقاوت باشی و گاهی اوقات پا روشون بذاری ، یه روز یکی از آشنایان که مردی خیلی دنیا دیده و با شخصیت هست بهم زد ، که هیچ وقت اینقدر محبت نکن که باعث ناسپاسی بشه. شاید یه روزی بتونم اینحور آدمی بشم اما ...