...............
براي آنان که مفهوم پرواز را نمي فهمند، هر چه بيشتر اوج بگيري کوچکتر مي شوي.

۱۳۸۷ بهمن ۱۸, جمعه

از همین گوشه کنارا


من نمیدونم چرا این پیک های اینترنت هوشمند یا ساعت هفت صبح یا ساعت سه بعدازظهر زمانی که بهترین ساعت برای خوابه میان سراغ من تا هزینشونو دریافت کنن ! امروز دیگه شاکی شدم گفتم اونی که از اینترنتتون استفاده میکنه نیستش، برو بعدا بیا ، یارو برگشته میگه این بار سومه که میام نیستش ، اگه میشه خودت حساب کن ! خواستم بگم روز روشن و دروغ ؟

یه مشکل دیگه که کنار اومدن باهاش سخته فضولی کردن ِ مردمه ، آخه یکی نیست بگه وقتی دونفر دارن با هم حرف میزنن ، به شما چه که گوشتو تیز میکنی البته بعضی هاشونم که دیگه میان وسط تا کاملا متوجه بشن !!!

جریانه این انتقال وجه ِ ایرانسل رو که میدونید ؟ یه راه شده واسه کلاه برداری و دزدیدن ِ شارژ ، اگه در جریان نیستید فقط حواستون باشه که اگه پیامکی اومد که که ناشناس بود و ازتون خواست جواب بدید تا نمیدونم چیزی برنده بشید بدونید که میخوان شارژتونو بدزدند !

خیلی حال کردم ایران هم ماهواره هوا کرد، همین